תפריט נגישות

שיפוצניק איטום ובידוד

מהיום משווים מחירים של שיפוצניק איטום ובידוד בקלות ובנוחות.
ממלאים את הטופס הקצר כדי להשוות בין שיפוצניקים מובילים בתחום.

השוואת מחירי שיפוצניקים לאיטום ולבידוד


החורף מגיע ומדי שנה אותה הבעיה, יומיים של גשם ואתם מרגישים את הרטיבות בקירות, על התקרה, והשיפוץ האחרון שעשיתם נהרס. איטום ובידוד מבעוד מועד של הגג יכול למנוע את עוגמת הנפש. הרבה לפני שהחורף מגיע מומלץ להזמין שיפוצניק איטום ובידוד.
 

מתי יש צורך בהזמנת שיפוצניק איטום ובידוד?

איטום ובידוד הגג מפני רטיבות הנגרמת כתוצאה של מים העומדים על גג אופקי, או גג רעפים שאינו מהודק היטב. על מנת למנוע את הרטיבות ונזילת המים יש לוודא שיש שיפועים בעיקר על גג אופקי, ושאין סדקים על הגג. לוודא שהמרזבים נמצאים במצב תקין ואינם סדוקים או חסרים. במקרה ונוצרו סדקים או שהבעיה חוזרת בכל חורף, מומלץ להזמין שיפוצניק איטום ובידוד.
 

שיפוצניק איטום ובידוד יעזור בהכנות לחורף הבא

שיפוצניק איטום ובידוד יוודא כי הגג מוכן לחורף. במידה ויש צורך בזיפות הגג, ישנם שני דרכים לעשות זאת, באמצעות זיפות מחומר ביטומן ושיטת הלבנת הגג המגנה על חומר הבידוד הזפת מפני קרני השמש, הגורמים להמסת הזפת. דרך שנייה שהיא יקרה יותר היא הנחת יריעות בד העשויות מביטומן, חומר איטום המעורבב עם חומר הנקרא פולימרים, היתרון של יריעות בד טובה יותר לגגות משופעים, אך שיטה זו יקרה יותר. כמו כן ניתן לעשות איטום חיצוני לבתים ואיטום קירות תת קרקעיים.

לפני שאתם מזמינים שיפוצניק איטום ובידוד, בדקו המלצות מחברים, בקשו תעודה מקצועית, בקשו אחריות בכתב על העבודה, ובררו באילו חומרים הוא עובד.

אז למה אתם מחכים?

בתי העסק ממתינים לכם. מלאו את הטופס

לחצו לקבלת הצעות מחיר
התקשרו 24 שעות ביממה
ל-050-830-8700 לקבלת הצעות מחיר