תפריט נגישות

מנהל תיקי השקעות

מהיום משווים מחירים של מנהל תיקי השקעות בקלות ובנוחות.
ממלאים את הטופס הקצר כדי להשוות בין חברות מובילות בתחום.

השוואת מחירי מנהל תיקי השקעות


מהו  מנהל תיק השקעות ומה תפקידו ?

מנהל תיק השקעות הוא מומחה לביצוע השקעות בשוק ההון וניהול נכסים בכדי להגיע לתשואות גבוהות עבור הלקוח.
אם אתם רוצים להשקיע סכום כסף בית השקעות הוא הכתובת שלכם, מנהל תיק השקעות מתאים למי שמוכן להפקיד את מיטב כספו ביד מקצועית ומיומנת.
ניהול תיק השקעות על ידי בעלי מקצוע יניב רווחים נאים במיוחד.
 

איך בוחרים בצורה מושכלת מנהל תיק השקעות ?

בראש ובראשונה בבחירת מנהל תיק השקעות יש לשית דגש רב על ניסיון מקצועי, ניהול תיקי השקעות על ידי מנהל צעיר וחסר ניסיון עלול להוביל לסיכונים בלתי מחושבים שעלולים לעלות ביוקר ללקוח.
מנהל תיקי השקעות מקצועי יביא לתשואה שהיא מעל הממוצע לאורך זמן וכשהשווקים במגמת ירידה הוא אמור להגן על הלקוח, גיוס לקוחות על ידי גאות רגעית מהווה את נקודות המבט של חברות לא מנוסות שלא חוו שוק יורד מספר פעמים.
בתי השקעות גדולים ומקצועיים יחזיקו בציוד שיאפשר להם גיבוי מחקרי שיהווה את הסינון הראשוני, חשוב להבין כי מנהל תיק השקעות לו אין גיבוי כזה עלול להיות פחות מקצועי משום שאין באפשרות להיות מעודכן באופן שוטף לגבי השוק וגם לטפל בתיקים.
 

טיפים חשובים לבחירת מנהל תיק השקעות :

הנה כמה טיפים שיכולים להקל על בחירת מנהל תיק השקעות :
  • מומלץ לבדוק את הוותק של החברה, כמו כן יש להימנע מפתיחת תיק ניהול השקעות אצל חברה לא מפוקחת לפחות עשר שנים.
  • מנהל תיק השקעות לא יכול לנהל הכול לבדו ועל כן צריכה להיות לו תשתית טכנולוגית שתסייע לו, בררו מהו מספר האנליסטים בחברה, האם החברה מנהלת הערכות מאקרו כלכליות זרות ומקומיות (יש המלצה גורפת להימנע מחברה בה מבוצע ניהול תיקי השקעות על ידי אדם אחד).
  • בית השקעות מקצועי ייתן לכם הגדרה לאופי החברה והקווים הכללים שמאפיינים את ניתוח ההשקעות ובחירות בית ההשקעות, בחרו בית השקעות שמשקף את אופי ההשקעה אותה אתם מחפשים.
  • רצוי לא לבחור מנהל תיק השקעות על סמך מחיר העמלות, עמלות נמוכות יכולות להצביע על חוסר במכשור טכני חיוני. במקרה זה יש לבחור מנהל תיק השקעות לאחר בירור מעמיק מהו המחיר הממוצע של העמלות הנגבות על ידי מנהלי תיקי השקעות.

אז למה אתם מחכים?

בתי העסק ממתינים לכם. מלאו את הטופס

לחצו לקבלת הצעות מחיר
התקשרו 24 שעות ביממה
ל-050-830-8700 לקבלת הצעות מחיר
סגור

השוואת מחירי מנהל תיקי השקעות