תפריט נגישות

קורסים בשוק ההון

מהיום משווים מחירים של קורסים בשוק ההון בקלות ובנוחות.
ממלאים את הטופס הקצר כדי להשוות בין חברות מובילות בתחום.

רשימת קורסים בשוק ההון


אופציות, מדדים, ארביטראז'', קרנות נאמנות, אג"ח, תעודות סל, מניות אלו מושגים שאנו שומעים וקוראים עליהם בכל יום אך לרובנו הם לא מובנים. בשנים האחרונות ישנה מגמה להפיכת שוק ההון לנגיש יותר לאזרח הפשוט. אנשים רבים קונים מניות ומשקיעים בקרנות נאמנות סולידיות. אם שוק ההון מעניין אתכם ואתם שוקלים להשקיע בו את כספכם אם באמצעות חברת השקעות ואם בהשקעה ישירה שלכם, כדאי להכיר טוב יותר את השוק דרך קורס שוק ההון.
 

מהם בעצם קורסים בשוק ההון

קורס השקעות הינו קורס מקיף מאוד אשר מעניק לתלמידיו את כל הכלים והידע הבסיסי על מנת, שיוכלו לבצע החלטות נבונות תוך הפעלת שיקול דעת בניהול תיק ההשקעות שלהם.
 

קורסי השקעות מורכבים ממספר חלקים עיקריים:

  • הכרות עם שוק ההון, כיצד פועל השוק, מהם הכוחות המשפיעים עליו, מדדים, מניות וכמובן הבורסה. הנושא הבא הוא שיטות מסחר נפוצות בארץ ובחו"ל, מניות והערכות כספים (מניות, דיבידנד, סוגי השקעות).
  • החלק השני של קורס השקעות מציג למשקיעים את הכלים שלהם, אג"ח, מק"מים, תשואה שנתית, אג"ח, אופציות ותעודות סל.
  • אסטרטגיית פעולה - בחלק זה לומדים כיצד לנתח את השוק, לקרוא תחזיות, להבין גרפים, כללי מסחר, מגמות והתנהגויות שוק.
  • מט"ח - הכרות עם שוק המט"ח והעקרונות המובילים את השוק.
  • ניהול תיקי השקעות - בשלב זה תלמדו ליישם את כל מה שלמדתם ב קורס השקעות. כיצד בונים תיק השקעות סולידי, כללים לבנייה, כיצד בוחרים מניות מתאימות ועוד.
 
בסיום קורס השקעות תהיה מוכנים לצאת אל שוק ההון עם הכלים והידע לבניית תיק השקעות סולידי לעצמכם ותוכלו להבין על מה חברת ההשקעות שלכם מדברת.
בתי השקעות רבים בארץ מעבירים קורס השקעות ללקוחותיהם או לאנשים שרוצים להכיר את השוק. מומלץ לבצע חיפוש באינטרנט, תוך חיפוש המלצות וחוות דעת של גולשים אחרים. ישנם קורסים שונים הקשורים לשוק ההון, דאגו לבחור קורס השקעות אשר יתאים לצרכים שלכם.
חשוב לזכור כי שוק ההון אינו מדע מדויק, קורס השקעות אינו מבטיח לכם הצלחה בטוחה אלא מעניק לכם ידע בסיסי בנוגע לשוק ההון והמט"ח. הבחירה בסופו של דבר תהיה שלכם.
 
לצפיה בשאלות ותשובות בנושא קורסים בשוק ההון.

אז למה אתם מחכים?

בתי העסק ממתינים לכם. מלאו את הטופס

לחצו לקבלת הצעות מחיר
התקשרו 24 שעות ביממה
ל-050-830-8700 לקבלת הצעות מחיר
סגור

השוואת מחירי קורסים בשוק ההון